Tuesday, January 3

sekolah oh sekolah :(


weyh2, esok scolha da .. hmm, malas lha nak gy . :( . kena tidow awal , bangun awal, mandi awal(sejuk), pergy scolhaa . kena belajar, kena buad homework , kena belajar betul2 .. wahhh .. peninx2 .. rasa macam tak mo gy jeaa .. adet nan kak aku da balek hostel ! waaa, bowinx dok sorang2, tada kawan, tada owang nak gadoh ..errmm, aku dok rumah ny macam anak tunggal jea, dok sowang2, ada abang .. tapi tak pernah melekat dekat rumah , maklom lahh , keja besar.haha . mana sempat dok rumah .. semua orang2 yang aku tinggalkan aku .. kak n adet aku blek hostel, adet angkat pon da balek hostel , my boy pon tak lama lagy mybe pegy dok hostel . abang angkat bosan ! tak masuk dengan jiwa aku .haha . dah suka marah aku ! err -,-
tapii aku still ada daddy n mummy ! mk n ayh pon law nk gy mana2 jangan lupa ajak owang tw, dah gy diam2, tak gtw .. jangan gy dua owang jea, owang sunyii ..
aku jugak still ada kawan2 aku , syidah, awa, pkah, dina, farah ..
tapi, bukan selalu deaowg ada dengan aku .. dekat scolha jea deaowg ada dengan aku, dekat scolha boley lha aku happy, bila balek rumah ?? err .. keseorangan jugak lhaa aku .. nak buad cam na ?? aku perlu teman ! kawan2, hampa my lha dok rumah aku ?hee . tada lahh aku bowinx ..
nak pegy scolha pon malas , dengan bykk problem ! first tyme gadoh nan dea.. hurh ! risau gylaa.. tapi naseb da okayy .. legaa !! law tak sampai esok aku tak tidow .. :)
kay lahh , nakk tidow .. esok nak pegy scolhaa .. nak py awal .
mmbe2 aku da pesan dekat aku suruh py awal . aku taw hampa perli aku !haha
esok selepas subuh aku sampai, awal dari hampa .HAHA ..
BUBBYE :)
first scolha xmo buad masalah !

No comments:

Post a Comment