Saturday, December 17

clash :))) i'm happy now !


hari neyh 17-12-2011 tepat pukul 11.15p.m aku dengan dea dah tada apa2 hubungan .
dea dah lepaskan aku dari hidup dea . dah 9 bulan kyta kple, xp hg snggop buad aku cam neyh. aku yang mintak clash dengan dea, aku dah tak tahan dengan dea, first2 couple dengan dea, dea tak pernah tipu aku ,, tapi sekarang dea dah pandai tipu aku . aku dah tak tahan dengan pembohongan dea dekat aku selama neyh ! aku bukan perempuan murahan lahh bodoh senang2 jea kena tipu nan playboy mcm hg ! dulu aku selalu mintakk clash nan hg, xp hg xmo lpeaskn aku .
xp hari neyh aku mintakk clash nan hg , hg lepaskan aku teros ??
to lahh sebabnya kn ? hg ada perempuan laen lha bongok ! dulu aku tak pena mcg nan mana2 laky . xp sebab hg lahh, aku mula mcg nan lky laen . dulu , aku percaya sangat nan hg, tapi hg permaenkn perasaan aku .
hg tipu aku macam2 . hg mcg nan perempuan to, hg mcg nan perempuan ney , aku sabar jea lhaa .. bila aku tanya mcg nan perempuan mana , hg juz cakap adet2 agkt n kawan2 !
kawan2 to sapa weyhh ! hg gtw aku ! bila aku mcg nan laky laen, hg marah bagai nak rak ! aku cakap hg ada hubungan nan orang laen , hg kata b cuba jaga hubungan kita bagai !
bapak kau !jaga apa macam ney , aku tak bagi hg mcg nan pmpuan laen, hg cakap hg bagi aku mcg nan laky laen ?1 asal hg bagi ? cbb hg nak mcg nan pmpuan laen kn ! siall lah hg !
maklom lahh kn , hg to handsome, ramai peminat kan !
bila aku ckp cm to , hg ckp , "biar orang minat tat kita, asal kita x curang,cyg neyh napa x p'caya lagi tat b ? " Whatthefuck !
mulot cakap laen, hati cakap laen .
kalau nak kiraa pmpuan2 yg mcg hg to lahh kn, seminggu pon x habis !
ada awex, tapi tak mengaku ! cm to kea setia ? cm to hubungan nk kekal ? hg boley pegi mampos lahh . pegy batu dua cpt2 pon tapa !
hg nak taw tak, sebenarnya aku sayang sangat2 tat hg , dari dulu sampai sekarang perasaan aku tak berubah , aku sayang sangat ! tapi kenapa hg buad aku cam neyh weyh ?! hg cakap hg setia, tapi ...
yeahh , aku mengaku aku sedih sebab terpaksa mintak clash , sebab hg cinta pertama aku , mybe susah aku nk lupa hg,. tapi aku terpaksa mintak clash jugak ngn hg.
disebabkan aku sayang hg lahh aku terpaksa lepaskan hg, aku nak tengok hg bahagea nan pmpuan2 laen. aku takmo tengok hg sedih . aku taw aku bukan perempuan yg baex untuk hg, aku takboley bahageakan hg cm pmpuan2 laen,
aku rela sakit , asal kn hg bahageaa ..
aku harap hg faham sebab apa aku mintakk clash nan hg .
hg to palyboy bangang !
tapa, sekarang aku dah bahagea nan dea , dea boley jaga aku , aku sayang sangat tat dea, iloveyousomuch !
owang harap dea xcm laky bangang to okeyy ?? :))
selamat tinggal playboy ! jangan ganggu hidup aku lagy dah !

calo !

No comments:

Post a Comment