Friday, December 9

abang angkat :))

assalamualaikum .haha .
hari ni aku trlebih happy sebab tadi abang angkat aku call .woahh :)
dia selalu call aku , xp aku jarang jawab, sebab aku takot ..
aku takot dia marah aku . alu ni jenis cakap kasar sikit .
dia selalu marah aku sebab cakap kasar dengan dia, lepas to mula lahh nak buad ayat pasrah dia .haha.
tapii sebenarnya aku sayang sangat dekat dia . abang angkat aku yang ni aku sayang sangat kat dia dari abang angkat yang laen , mybe sebab aku da berangkat dengan dia dari aku form 1 lagy .
da masuk 3 tahun dah aku kenal dia .
first tyme aku kenal dia , dekat scolha . masa to dia form5 . \
hari2 dia my kelas aku semsta2 nak minta number, tapi setiap kali dia my kelas aku , mesti aku lari , aku takot . maklum lahh , baru masuk scolha , junior lagyy ..
ada satu hari to aku pegy toilet dengan membe2 aku , lepas to dia tunggu deket luar toilet, aku takot macam nak keluar jantung . dia cakap selagi aku tak bagi number, selagi to dia x kan pergy .
lastly , membe aku suruh aku bagi jugak . aku pon bagi lahh .
baru dia blahh .hurh! legaa ..
balik scolha , dia text aku , dia mintak couple , err. aku xmo lahh !
pagi, petang, siang, malam dia text aku , mintak couple ! nak pegi scolha pon text. !
rimass lahh !
aku cakap aku xmo, dia pon amek aku sebagai adet angkat dia..haha
sampai sekarang hubungan aku dengan dia still macam dulu .
aku sayang hg MUHAMMAD NIZAM B. IBRAHIM !

setiap kali dia call aku , soalan first dia tanya "adet2, adet sayang abang x ??"
grr, nyampah aku !
tadi dia call, dia cakap "iloveyou"
aku diam jea, aku tak cakap.
lepas to dia suruh aku cakap balik .
mula2 malas lahh , lepas to dia buat ayat pasrah lahh ,
takpa adet, adet dh tak sayang tat abang kan ? abang sedar lahh sapa diri abang nyh! grr !
aku pon cakap lahh ilove..youto !malu gila bhaii !
lepas cakap2 dekat 30 minit jugak lahh , aku pon cakap ada keja nak buad,
dia buad ayat pasrah lagy . hmm. sabar2 ,

besh gila dapat cakap dengan hg !
<3 <3

No comments:

Post a Comment